22 Eylül 2010 Çarşamba

Fotoğraf Merakı

  Sen de mi! diyebilirsiniz ama demeyin çünkü evet ben de profesyonel fotoğraf makinalarına çok ilgiliyim bu sıralar.Dört aya yakın bir süredir düşünüyordum makina almayı ama baktım harçlıkları biriktirme durumum da müsait olunca sıkı bir araştırma işine koyuldum.Öncelikle yakın çevredeki teknosa, gold vb. teknoloji marketleri arasında mekik dokudum, bu sırada fiyat aralığını da iyice öğrenince teknik araştırma kısmına geçtim.Bir arkadaşımın önerdiği bu site gerçekten çok güzel, baya bilgilendim bu site sayesinde,Gökçe'ye burdan teşekkürü bir borç bilirim.Bin liraya da var on bin liraya da, tercih sizin tabi ama yine de bu kadar farklı özellikteki makinaları görünce büyülenmemek elde değil.Nikon D5000 ile Canon EOS 500D arasında gidip geliyorum ama önümüzdeki iki ay içinde kararımı verip bunlardan birine sahip olacağım, umarım..

Canon EOS 500D DSLR   Fotoğraf çekmek güzel şey; yaratıcılığını kullanmanı sağlar, çektiğin her fotoğrafla mutlu olursun, eğlenirsin eğlendirirsin güzel bir uğraş işte.Mesela ben hiç güzel resim yapamam, ama belki güzel fotoğraf çekebilirim bkz.tablo gibi fotoğraflar.Neyse işte öyle yani bu yazımda şu sıralar gerçekten kafamı çok meşgul eden sürekli internette vakit ayırdığım bi konuya değinmek istedim, başka bir yazıda görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. fotoğraf toplumundur. herkes fotoğraf çekebilir. ayrıca keyifte verir. faydaları burada yazılamayacak kadar çoktur. makinenizi almışsanız hayırlı olsun. iyi bayramlar:-)

    YanıtlaSil
  2. ah canım yeni gördüm teşekkürüne karşılık vermemişim, rica ederim :) eos 500d aldığın için de çok mutlu oldum, ışığımız bol olsun! :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...