26 Ağustos 2012 Pazar

New York Day-1

Uzun zaman oldu, dinamik bir post'la döndüm.
Yaz başındaki Amerika tatilinin tadı damağımda kaldı, New York gerçekten görülmesi gereken yerlerden biri.

Burası 42. Cadde ile 8. Cadde'nin birleştiği yer olan Times Meydanı. Havaalanından şehir merkezine metroyla geçtiğimiz için yol boyunca etrafı pek görememiştik ama metrodan çıkıp kendimizi bu karenin içinde bulmak inanılmazdı. Kalabalık, etrafta koşuşturan insanlar ve gökdelenler arasında yaşayan bir şehirdi burası.


Otelimizi booking.com aracılığla ayarlamıştım, 7. Cadde ile 42. Cadde'nin kesiştiği yerde yani Times Meydanı'nın çok yakınındaydı. Bir şey unuttuğunda ya da yorulduğunda kısa bir mola için otel odasına gidebilmek büyük kolaylık. Bavulları odaya bırakır bırakmaz bu görüntüler eşliğinde Broadway'de yürümeye başladık.



Ve yolun sonunda Central Park'taydık.


Tekrar otele dönüşü ise meşhur 5. Cadde üzerinden yaptık. Her yanımızda tanınmış markaların mağazaları vardı. Aynı Champs Elysees gibiydi ama orası kadar süslü püslü değildi burası.





Ve gecesi kesinlikle mükemmeldi. Meydandaki merdivenlere oturup dakikalarca ekranlardan gözümü alamadım. İnsan ne tarafa bakacağını şaşırıyordu. Meydan hala kalabalık ve rengarenkti.


İlk gün şehrin tam kalbinde yürüyüp, bol bol fotoğraf çekerek işe başladım, ama daha görülecek çok şey vardı ve otelin yolu tutuldu. Gece boyu bitmeyen korna seslerinden, müziklerden ve kalabalığın sesinden anladım ki bu şehir kesinlikle uyumuyordu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...