30 Aralık 2011 Cuma

2011 Nasıl Geçti?

   Açıkçası benim için hızlı geçen bir seneydi ve ilk 3-4 aya dair aklımda pek bir şey kalmamış ama senenin ilk aylarına yurt maceramı dahil edebilirim.Nisan ayında ise Antalya'da düzenlenen bir diş hekimliği kongresine katıldık arkadaşlarımla;daha yaz sezonu açılmamış olsa da Antalya'nın havasını alıp geldik güzel oldu yani.Yaz tatilinin başlaması ile de gittiğim ülkeler listesine bir yenisini daha eklemiş oldum.(Almanya yazılarımı önceki postlarda bulabilirsiniz,taslak halinde birkaç yazım daha var onları da en kısa zamanda yayınlayacağım).Ağustos gibi ise yeni bir eve taşındık,bu yurt defterimin sonsuza kadar kapanmış olduğu anlamına gelse de artık daha merkezi ve her tarafı etkinlik dolu bir semtte oturuyorum,mutluyum.Ayrıca 3.sınıfa geçince;diş hekimliğinin önceki iki senenin geçirildiği adeta sürgün yeri olan prekliniklerden ibaret olmadığını,aslında kliniklerde hasta bakmanın kendini gerçek bir hekim gibi hissettirdiğini anladım.Tabi bu vesileyle eylül ayında ilk hastama bakmış oldum,kendisi 8 yaşında bir çocuktu;her ne kadar basit de olsa yaptığım dental işlemi sakinlikle karşıladığı ve karşısındaki bu tedirgin diş hekimi adayının cesaretini kırmadığı için ona teşekkürü bir borç bilirim.Tabi eylülden bu yana 4 staj geçti ve daha yolun çok başında olsam da artık daha tecrübeliyim diyebilirim.



  Ve senenin bu son günlerinde yine arkadaşlarıma "2012'de neler yapmak istiyorsunuz?" başlıklı bir liste yapmaları için ısrar ettim,pazartesi listelerini alıp gelecek yılın sonuna kadar açılmayacak bir kutuya koyucam ve senenin sonunda hangileri gerçekleşecek diye merakla bekleyeceğiz.Seneye listedeki çoğu maddenin yanına eksi koysak da azınlıkta kalan artılar bizi mutlu etmeye yetecek.Bunu yaklaşık iki senedir yapıyorum ve iki sene aslında çok kısa bir zaman gibi görünse de insanların isteklerinin,hayattan beklentilerinin ne denli değiştiğinin kanıtı oluyor bizim için.Kişisel gelişim kitaplarına girebilecek bir aktivite,benden söylemesi.

 

Bu yazıyı okuyan herkese güzel ve sağlıklı,şans dolu bir yıl diliyorum;gelecek sene bu zamanlar listenizde bol artılar olması dileğiyle..Mutlu Yıllar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...