4 Aralık 2010 Cumartesi

Büyüleyici Gezegen

  Bayram tatili,dersler,vizeler derken farkettim ki uzun zaman olmuş yazmayalı.Yorucu geçen ama sonuçlarıyla beni mutlu eden bir vize dönemini hazır geride bırakmışken umuyorum ki paylaşımlarımı artıracağım sizinle.Bayram tatilinin hemen öncesinde bu yazımda da bahsettiğim gibi uzun zamandır istediğim fotoğraf makineme kavuştum.Daha çok yeniyim bu konularda ancak internetten sürekli çekim teknikleri üzerine araştırma yapıyorum,ayrıca birçok fotoğrafçılık sitesini takip ediyorum.Bu yazımda size geçenlerde bulduğum iki siteden bahsedicem.

  Bunlardan ilki olan Amazing Planet açılış sayfasıyla birlikte beni büyülemeyi başardı.Forrest Gump'ın soundtracki eşliğinde sizi 18 fotoğraftan oluşan bir yolculuğa çıkarıyorlar.Sonrasında gallery'e tıklarsanız eğer istediğiniz ülkeyi seçebilir ve orada çekilmiş fotoğrafları görebilirsiniz.Şahsen Greenland'da çekilmiş buzullara bakmanızı öneririm.Favorites kategorisinde de yine fotoğrafların hepsini birarada bulabilirsiniz.Exhibitions bölümde ise çeşitli ülkelerde yapılan sergileri hakkında bilgi alabilir ve belki o sergilerden birine katılabilirsiniz.Gezegenimiz gerçekten büyüleyici bir doğaya sahip bunun bilincinde olmalı ve onu korumalıyız.

  Diğeri ise bir yerin günlük siklus'unu gösteriyor bizlere.Örneğin Pievepelago-Lago Santo parkında bi yere yerleştirilen kamera ile günün değişik saatlerinde çekilen fotoğraflar birleştirilerek oluşturulan döngüyü görebilirsiniz.İçlerinde Venedik'in de bulunduğu beş farklı yer dahil edilmiş bu siteye.Bana ilginç gelen bu döngü belki sizin de ilginizi çekebilir.

  Son olarak ise dün gölette çektiğim bir fotoğrafla yazıma son veriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...