23 Ağustos 2010 Pazartesi

İngiltere Rüyası

  Bu yaz dil okulu için İngiltere'nin güzide şehirlerinden biri olan Cambridge'e gittim.Orada kaldığım altı hafta boyunca farklı milletlerden birçok kişiyle tanıştım,değişik kültürler hakkında bilgi sahibi oldum,çok farklı yemekler yedim,unutulmayacak arkadaşlar edindim ve İngilizcenin yanı sıra Japonca,İtalyanca,Korece ve İspanyolca'da da kendimi geliştirdim.
  Elli yaşında, yalnız yaşayan bir İngiliz Leydi'sinin diğer bir deyişle 'kedikadının' yanında kaldım.Cambridge'de evler genellikle müstakil ve bahçeli olmasına karşın benim şansıma ordaki az sayıdaki apartman dairelerinden biriydi benim evim.Şehir merkezine de bisikletle 13 dk uzaklıktaydı, aslında bu orası için uzak bir mesafe sayılabilir, ancak bu benim her gün uzun bir bisiklet yolculuğu yapmamı sağladığı için şikayetçi değildim.Ayrıca evde bir de kedi vardı, kedileri pek sevmem ama bu kedi bütün gün uyuduğu ya da yerinden kalkmaya üşendiği için pek bi samimiyetim olmadı.Belki de o evin tek güzel yanı Karen'in (kedikadının) aşçı olmasıydı.Haftalık bi yemek listesi vardı ve her gün birbirinden farklı ve lezzetli yemekler pişiriyordu.Hostfamily konusunda şanslıydım diyebilirim yani.
  Okula gelirsek,Cambridge'deki sayılı dil okullarından olan Kaplan Aspect'e gittim.Dersler kadar ders dışı birçok aktivite düzenliyorlardı; bisiklet turları, farklı şehirlere geziler, perşembe akşamları Avery'de buluşma gibi.Okulumda fazla Türk yoktu, en çok Güney Koreliler ve İtalyanlar vardı.İtalyan Eleonora, Meksikalı Alonso ve Japon Mayuko orda en  çok zaman geçirdiğim arkadaşlarımdı.Altı hafta sonunda onlardan ayrılmak çok zor oldu ancak eylülde Mayuko'nun dört günlüğüne İstanbul'a gelicek olması beni çok mutlu ediyor.
  Hızlı geçen İngiltere günlerinden sonra artık evimde sıkılmakla meşgulüm, bu yüzden bu blogu yazıp aklımda kalan şeyleri paylaşmak istedim, umarım beğenilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...